Arvidys rašė:
Nu ja, o tai ka tada ziuret? Tarkim lubos 1500. Peugeot nežiuret renault nežiuret, opeliu nežiuret... pasatus b5 gal ziurėt ar ir ten kas negerai?
Gali drąsiai į visas tavo išvardytas mašinas žiūrėt. Ir į A4 Ttiek 1.9 (81-85-96kW) ir 2.5 (110-132kW) dyz. Passat lygiai tokie pat varikliai. Visos jos geros.

Nė kiek nepeikiu nė vienos. Pats važiuoju beveik 6 metai su A6 2.5tdi 110 kW 6-ių bėgių, turėjau bėdų su aukšto slėgio kuro siurbliu, su kuro siurbliuku bake, tvarkiau važiuoklę, ir generatorių nu ir ką..? Jei važiuoji nemažai reiškias reikia ir remontuot. Manosios variklis gan didelis, bet su mano važiavimu kuro sąnaudos daugiausia siekia 6.5 litro, na jei daugiau trasoje tai nė 6-ių litrų nereikia, manau, kad ekonomiška.

Perkant dėvėtą automobilį dalyvauji savotiškoje loterijoje: ,,Pataikys nupirkt ar ne" Jei pasisekė nupirkt tai ir bus jinai superinė ir kitiem tik tokia patarsi pirkt, bet jei bent kiek susidursi su problemom tai jau viskas, kaip sako: šūdų šūdas.

Beja turiu ir Opelį 2000-ųjų gimimo 1.7dti, Su juo irgi nemažai važiavau Du metus kiekvieną dieną mažiausiai po 120 km važiuodavau, bet tvarkiau ir tą ir dar tvarkysiu, nu ką padarysi jei nori važiuot.

Beja kas liečia techninę būklę, tai stengiuosi niekada neapleisti auto, jei kas ne taip stengiuosi susitvarkyti iškart, o nelaukt dienos kai varai ruoštis prieš tech. apžiūra, o tokie žmonės daugiausia skundžiasi, nes padeda daug pinigų servisuose. P.S. Jei jums auto tik tam, kad ji važiuotų ir negestų? Nebus taip. Pasvajokit.

Mylėkim savo vežėjas, kaip ir daugelis savo žūklės inventorių myli ir prižiūri.
