gal 600mm kazka maisai...
su ruberoidu galejo uztaisyti...

Tu teisus. Siauraakiai irgi prekiauja. Lygiai tas pat tik jau vardą paketė. Dėl kokybės, tai lyg ir nesiskundžia. Kaina, tai irgi panaši. Ruseliai kalba, kad jie daug patvaresni nei Bravo.minBOAT rašė:Vitolis, kažkaip jis panašus į Genovo...
Vis tiek visi iš Kinijos
Gal Tu kada prie progos parodytum savo laivą? Būtų labai smagu apžiūrėtivytiocha rašė:Va idetas italiskas ribas.Nezinau kaip vadinasi bet tur but ne.Jei ziuret i italo traca butu taip.Eina trancas ir mazdaug nuo vidurio i sonus po 40-45cm trancas paeina nuo laivo galo apie 24cm.Tas atstumimas tranco duoda daug laisves laivelio gamintojui-sumazina issikisima variklio su visais trosais i valteles vidu.Kadangi ribas projektuotas kaip edginis ar jactline tipo tai visas iejimas i ribo triuma telpa to tranco pasitraukimo deka.Idetas apvalus plastmasinis dangtis pro kuri as pasiekiu baka,triumo siurbli,daug instaliacijos.Siaip cia rasineju apie labai labai nesamone-N Zelandijos aliumini riba.Ju europoj praktiskai nebuna.Visiskai nestandartiskai konstruotas laivelis.Turi daugiau pliusu nei minusu is kuriu vienas tai plotis vidinis. Jis konstruotas nuo 4.3 iki 6.0m vienodo plocio.Jei 6m toks ribas yra proporcingas tai maniskis 5m yra labai platus ir daro kobra startuojant tokia ka gali islekt lauk.Ka jau kalbet apie 4.3m riba.Hidrofoilis pasigamintas is 3mm nerzaveikos tas problemas sprendzia.Esu bandes savo riba nuleist maksimaliai ir pakelt kiek rasiau tai greicio skirtumas apie 5-6km/h.Ir kuo daugiau uzkrautas laivelis tuo greicio kritimas kritiskesnis.Del neformingumo to ribo-4.3m ribo vidinis plotis 1.38m.Toks pat plotis maniskio ir 6m laivelio.